Myyntiehdot

ELPAC OY Kalusteet, Myyntiehdot, takuu ja tavaran vastaanottaminen

Maksuehto: 14 vuorokautta, ellei toisin osapuolten kesken sovita.

Myyntiehdot: Noudatamme Teknisen Kaupan yleisiä myyntiehtoja. Löydät ne täältä

Hinnat: Tarjoamme tuotteitamme ja palveluitamme pääasiassa yrityksille, ammatinharjoittajille ja kunta-/kaupunkisektorille. Tästä johtuen ilmoitamme hinnat ilman arvonlisäveroa (ALV 0 %). Kun tuote tai palvelu myydään, hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.
Pidätämme oikeuden hinnan tarkistukseen, erityisesti pienissä myyntierissä, joihin vaikuttavat valuuttakurssien muutokset, tullimaksut tai muuta viranomaismaksut sekä rahtikustannukset tehtaalta Suomeen.

Takuu: Takuumme koskee yleisesti valmistusvirheitä. Nusser-tuotteet 5 vuotta. City Design-tuotteet 2 vuotta. Falco-tuotteet 2 vuotta. Elpark-tuotteet 2 vuotta. Edellä mainitut takuut eivät koske; maalipinnan naarmuuntumista tai kolhuja, tuotteiden liikkuvien osien kulumista, puuosien luonnollista karheutta tai halkeilua. Takuun piiriin eivät kuulu rahti- tai asennuskulut eikä välilliset vahingot tai taloudelliset menetykset. Kaikki reklamaatiot käsitellään viipymättä ja tapauskohtaisesti.
Huomio:
Douglaskuusi kuuluu havupuihin ja sen kestävyysluokka on 3-4.
Oksat ovat osa luonnollista tämäntyyppisen puun ulkonäköä.
Douglaskuusi sisältää myös pihkaa, joka voi erittyä ja irrota sen pinnoilta.

Nämä ovat Douglas-kuusen tyypillisiä ominaisuuksia, eivätkä ne ole tuotevirheitä.

Palautukset: Tuotteilla, jotka eivät ole Elpac Oy:n varastotuotteita, ei ole palautusoikeutta.

Tilaajavastuu: Elpac Oy kuuluu Tilaajavastuu.fi -palvelun Luotettava Kumppani -palveluun.

Tietosuoja: Rekisterinpitäjä on Elpac Oy, Robert Huberin tie 7, 01510 Vantaa, Y-tunnus 0609124-9. Rekisterin tarkoitus: asiakassuhteen, asiakaspalvelun ja niihin liittyvän viestinnän hoito, sidosryhmäviestintä ja asiakas- ja markkinointiviestinnän kohdentaminen. Rekisterin sisältö muodostuu organisaation ja henkilön nimestä, postiosoitteesta ja sähköpostiosoitteesta. Rekisterissä olevia tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.

Tavaran vastaanottaminen: Tilaaja/vastaanottaja tarkastaa ja kuittaa tavaran välittömästi sen saapuessa. Mahdolliset poikkeamat, kuten pakkausten ja tuotteiden vauriot kirjattava rahtikirjaan.
Kuljetusvaurioista tai muista virheistä ilmoitettava kolmen päivän kuluessa vastaanottamisesta.

Tavaran vastaanotto-ohje: Tämä on ELPAC Oy:n lähettämien toimituksien vastaanotto-ohje.

Kun kuljettaja luovuttaa sinulle lähetyksen, tee vastaanottotarkastus, ennen kuin kuittaat lähetyksen vastaanotetuksi.

  1. Tarkista osoite. Onko lähetys tullut oikeaan osoitteeseen, oikealle työmaalle ja oikealle henkilölle?
  2. Tarkista kolliluku. Onko lähetyksen kolliluku sama kuin rahtikirjassa tai pakettikortissa?
  3. Tarkista lähetyksen kunto. Onko lähetys ulkoisesti ehjä?

Ohje, kun ongelma havaitaan vastaanoton yhteydessä:
Jos lähetyksessä on väärä osoite/väärä henkilö/puuttuu kolleja/vaurioita ja havaitaan ennen pakkauksien purkua, kirjoita ongelmista rahtikirjaan tai pakettikorttiin selkeästi. Pyydä sitten kuljettajaa allekirjoittamaan nämä poikkeamat ja ota rahtikirjasta tai pakettikortista valokuva liitteeksi, kun reklamoit lähetyksestä ELPAC Oy:lle. Jos lähetyksestä ei ole paperista dokumenttia, pyydä tekemään poikkeamamerkinnät sähköisesti ja lähettämään niistä sinulle kopiot sähköpostitse. Kun nämä yllä olevat asiat on tehty ja merkitty tiedoksi, voit kuitata lähetyksen vastaanotetuksi.

Ohje, jos vaurioita ei näy päältä päin, vaan lähetyksen avaamisen jälkeen:
Niiden vaurioiden varalta, joita ei voi havaita pakkausta purkamatta, sinulla on kolme vuorokautta vastaanottamisen jälkeen, aikaa avata paketointi ja tarkastaa tavara. Jos aihetta, tee kirjallinen reklamaatio. Voit tehdä vapaamuotoisen reklamaation, joka pitää lähettää ELPAC Oy:lle. Reklamaatiossa pitää olla ehdottomasti seuraavat asiat:

  1. Kopio rahtikirjasta (valokuva)
  2. Milloin lähetys oli perillä toimitusosoitteessa. Millä ja kuka kuljetti lähetyksen perille.
  3. Valokuvat ja sanallinen kertomus havaitusta vahingosta, sekä kuka vahingon havaitsi ja miten.
  4. Omat yhteystietosi.

Vaurioituneen tuotteen käsittely ja säilytys:
Varaa rahdinkuljettajalle ja ELPAC Oy:lle mahdollisuus tarkastaa reklamoidut tuotteet, kunnes asia on loppuun käsitelty. Näin saamme reklamaation käsittelyn tehtyä mahdollisimman sujuvaksi.

  1. Säilytä vaurioitunut tuote erillään ehjistä tuotteista.
  2. Säilytä pakkausmateriaali.
  3. Älä kuljeta tavaraa eteenpäin lisävaurioiden ehkäisemiseksi.

HUOM! ELPAC Oy ei vastaa reklamaatioista, jollei toimituksen vastaanottoa ja reklamaatiota ole tehty annettujen ohjeiden mukaisesti ja annetussa aikataulussa.

Elpac Oy Kalusteet

Puh: 010 219 0716
Robert Huberin tie 7, 01510 Vantaa
kalusteet.elpac.fi

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Seuraa meitä