Maksuehto: 14 vuorokautta, ellei toisin osapuolten kesken sovita.
Myyntiehdot: Noudatamme Teknisen Kaupan yleisiä myyntiehtoja. Löydät ne täältä.
Hinnat: Tarjoamme tuotteitamme ja palveluitamme pääasiassa yrityksille, ammatinharjoittajille ja kunta-/kaupunkisektorille. Tästä johtuen ilmoitamme hinnat ilman arvonlisäveroa (ALV 0 %). Kun tuote tai palvelu myydään, hintoihin lisätään kulloinkin voimassa oleva arvonlisävero.
Pidätämme oikeuden hinnan tarkistukseen, erityisesti pienissä myyntierissä, joihin vaikuttavat valuuttakurssien muutokset, tullimaksut tai muuta viranomaismaksut sekä rahtikustannukset tehtaalta Suomeen.
Takuu: Nusser-tuotteet 5 vuotta. City Design-tuotteet 2 vuotta. Falco-tuotteet 2 vuotta. Elpark-tuotteet 2 vuotta. Edellä mainitut takuut eivät koske maalipintaa, kolhuja, liikkuvien osien kulumista eikä puuosien luonnollista halkeilua. Kaikki reklamaatiot käsitellään viipymättä ja tapauskohtaisesti.
Palautukset: Tuotteilla, jotka eivät ole Elpac Oy:n varastotuotteita, ei ole palautusoikeutta.
Tilaajavastuu: Elpac Oy kuuluu Tilaajavastuu.fi -palvelun Luotettava Kumppani -palveluun.
Tietosuoja: Rekisterinpitäjä on Elpac Oy, Robert Huberin tie 7, 01510 Vantaa, Y-tunnus 0609124-9. Rekisterin tarkoitus: asiakassuhteen, asiakaspalvelun ja niihin liittyvän viestinnän hoito, sidosryhmäviestintä ja asiakas- ja markkinointiviestinnän kohdentaminen. Rekisterin sisältö muodostuu organisaation ja henkilön nimestä, postiosoitteesta ja sähköpostiosoitteesta. Rekisterissä olevia tietoja ei luovuteta ulkopuolisille.
Tavaran vastaanottaminen: Tilaaja/vastaanottaja tarkastaa ja kuittaa tavaran välittömästi sen saapuessa. Kuljetusvaurioista tai muista virheistä ilmoitettava kolmen päivän kuluessa vastaanottamisesta.
Tavaran vastaanotto-ohje: Tämä on ELPAC Oy:n lähettämien toimituksien vastaanotto-ohje.
Kun kuljettaja tuo sinulle lähetyksen, tee vastaanottotarkastus, ennen kuin kuittaat lähetyksen vastaanotetuksi.
Ohje, kun ongelma havaitaan vastaanoton yhteydessä:
Jos lähetyksessä on väärä osoite/väärä henkilö/puuttuu kolleja/vaurioita ja havaitaan ennen pakkauksien purkua, kirjoita ongelmista rahtikirjaan tai pakettikorttiin selkeästi. Pyydä sitten kuljettajaa allekirjoittamaan nämä poikkeamat ja ota rahtikirjasta tai pakettikortista valokuva liitteeksi, kun reklamoit lähetyksestä ELPAC Oy:lle. Jos lähetyksestä ei ole paperista dokumenttia, pyydä tekemään poikkeamamerkinnät sähköisesti ja lähettämään niistä sinulle kopiot sähköpostitse. Kun nämä yllä olevat asiat on tehty ja merkitty tiedoksi, voit kuitata lähetyksen vastaanotetuksi.
Ohje, jos vaurioita ei näy päältä päin, vaan lähetyksen avaamisen jälkeen:
Niiden vaurioiden varalta, joita ei voi pakkausta purkamatta havaita, sinulla on 3 vuorokautta aikaa tehdä kirjallinen reklamaatio. Voit tehdä vapaamuotoisen reklamaation, joka pitää lähettää kuljettajalle ja ELPAC Oy:lle. Reklamaatiossa pitää olla ehdottomasti seuraavat asiat:
Vaurioituneen tuotteen käsittely ja säilytys:
Varaa rahdinkuljettajalle ja ELPAC Oy:lle mahdollisuus tarkastaa reklamoidut tuotteet, kunnes asia on loppuun käsitelty. Näin saamme reklamaation käsittelyn tehtyä mahdollisimman sujuvaksi.
HUOM! ELPAC Oy ei vastaa reklamaatioista, jollei toimituksen vastaanottoa ja reklamaatiota ole tehty annettujen ohjeiden mukaisesti.